Noodzakelijke start van het nieuwe jaar

Nu het startbedrag van €50.000 is ingezameld kan het onderzoek beginnen. We willen er graag vaart achter zetten en hebben met de onderzoekers afgesproken dat het onderzoek dinsdag 2 januari 2024 start. Dit onderzoek naar een mogelijke relatie tussen de Covid-vaccinaties en oversterfte, had ons inziens al lang uitgevoerd moeten zijn. Vandaar dan ook de start op korte termijn. Wij zien dit dan ook als een symbolische noodzakelijke start van het nieuwe jaar. De verwachtte doorlooptijd is 6 maanden, waarbij besproken is dat het onderzoek voor de zomervakantie opgeleverd gaat worden.

Maatschappelijk signaal

Stichting De Menselijke Maat dankt al haar donateurs voor het mogelijk maken van dit onderzoek. Wat ons betreft is dit ook een signaal dat er een brede maatschappelijke behoefte is naar meer onderzoek betreffende een mogelijk verband tussen de Corona vaccins en oversterfte. Mensen willen eerlijkheid en duidelijkheid, wat het antwoord ook zal zijn.

Tijdens het donatieproces krijgen de donateurs de mogelijkheid om een bericht achter te laten. Meer dan eens wordt vermeld dat dit “belangrijk” is. Ook wordt zeer geregeld “dank” uitgesproken dat wij dit onderzoek organiseren. En er is bij veel donateurs behoefte om de “waarheid” te weten te komen. Wat dat betreft liggen veel van de berichten op één lijn met onze doelstelling: onafhankelijk en eerlijk onderzoek waarbij de feiten mogen spreken. En dan zien we vanzelf waar de feiten ons naar leiden.

Vervolg

Aankomend half jaar zullen wij met enige regelmaat een update geven over het onderzoek. Geïnteresseerden kunnen ons het beste volgen via de social media kanalen voor deze updates. Daarnaast blijft de donatiecampagne actief tot een bedrag van €100.000 is ingezameld. Wij nodigen iedereen uit om te doneren zodat wij zo veel mogelijk kunnen laten onderzoeken. Op het moment dat het eindbedrag is behaald zullen wij de donatieknop van de website halen en is de donatiecampagne afgerond. Het onderzoek blijft dan natuurlijk doorlopen tot aan de zomer.

Doneer en lees meer over het onderzoek: https://stichtingdemenselijkemaat.nl/academisch-onderzoek-naar-een-mogelijke-relatie-tussen-vaccinatie-en-oversterfte/

Published On: december 22nd, 2023 / Categories: Onderzoek /

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Je krijgt een notificatie wanneer wij een nieuw artikel hebben geplaatst.

Je gaat ermee akkoord dat wij jou e-mails versturen. Je kunt je altijd weer afmelden.