Doneer via: https://stichtingdemenselijkemaat.nl/academisch-onderzoek-naar-een-mogelijke-relatie-tussen-vaccinatie-en-oversterfte/

Al €20.000 opgehaald voor onderzoek

We zijn nu één week onderweg met de donatie campagne voor een wetenschappelijk onderzoek naar een mogelijke relatie tussen de Covid vaccinaties en aanhoudende oversterfte. Ruim 400 donateurs hebben in totaal ruim €20.000,- gedoneerd, voldoende om te starten. Om het onderzoek volledig op te leveren, streven wij echter naar een bedrag van €50.000,- . Wij gaan er voor om het bedrag volledig gedekt te krijgen en gaan door met deze campagne. Via dit bericht doen wij dan ook de oproep aan eenieder die dit leest zijn eigen omgeving te mobiliseren en ook daar mensen te vragen om te doneren.

Veel discussie, nu ook actie

Gezien de discussies die landelijk over dit onderwerp gaan, moeten er nog tienduizenden of wellicht zelfs enkele honderdduizenden mensen zijn die net als wij een en ander uitgezocht willen hebben. Iedere donatie helpt, of het nou ter waarde is van een kopje koffie, een biertje, een patatje, of een broodje in de stad. De donatiepagina is zo ingericht dat je zelf een bedrag kunt invullen. Als je het belangrijk genoeg vindt om er over te praten, is het ook belangrijk genoeg om hier onderzoek naar te laten doen.

Eerlijk onafhankelijk onderzoek

We hebben uitstekende onderzoekers gecontracteerd, beiden gepromoveerd, die hier serieus, kritisch en onafhankelijk mee aan de slag zullen gaan. Onderzoekers die alleen de feiten willen laten spreken. Dat is ook wat wij als stichting belangrijk vinden, facts matter, dat is ons uitganspunt. Dit onderzoek moet een antwoord geven op de vraag of er een mogelijke relatie is tussen de coronavaccins en de sinds enkele jaren gesignaleerde oversterfte. Zijn er andere factoren die de oversterfte veroorzaken en welke zijn deze dan? Wij willen een eerlijk verhaal met alle wetenschappelijke nuances die daarbij komen kijken.

Wil jij ook dat het eerlijke verhaal wordt verteld? Doneer dan via onderstaande link.

Published On: september 27th, 2023 / Categories: Onderzoek /

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Je krijgt een notificatie wanneer wij een nieuw artikel hebben geplaatst.

Je gaat ermee akkoord dat wij jou e-mails versturen. Je kunt je altijd weer afmelden.